Beste cliënt,

Door de Corona uitbraak in Nederland gaan wij maatregelen nemen om de verspreiding van deze ziekte te vertragen en hopelijk zelfs gedeeltelijk te stoppen.  Deze maatregelen zijn in lijn met wat de RIVM en het kabinet afgekondigd heeft. Mochten er nieuwe maatregelen afgekondigd worden dan kan het zijn dat wij ons beleid aanpassen.

Om er voor te zorgen dat wij hulp kunnen blijven bieden zullen wij samenwerken met Diergeneeskundig Centrum Almere en Dierenkliniek Blommaart. Het kan dus voorkomen dat u de komende weken (of maanden) andere gezichten ziet.

Aan al onze klanten en medewerkers vragen wij het volgende, met klem:

  • Wij gaan zoveel als mogelijk onze zorg blijven leveren, de acute en preventieve.
  • Maximaal één eigenaar of begeleider per dier mee naar de kliniek.
  • Na aanbellen krijgt u een signaal dat u binnen kunt komen.
  • Wij proberen zo min mogelijk mensen tegelijk aanwezig te hebben in onze kliniek.
  • We houden afstand van elkaar en zullen geen handen geven.
  • Tijdens het consult wacht de eigenaar in de wachtkamer.
  • Indien u (of één van onze medewerkers) symptomen heeft zoals hoesten, kuchen, koorts of griep verzoeken we u niet naar onze praktijk te komen. Het is wel mogelijk iemand anders met uw huisdier naar de praktijk te laten komen.
  • Dieren die voor een operatie of ingreep komen willen we zoveel mogelijk opnemen. Het klantcontact zullen we zoveel mogelijk telefonisch doen.
  • Contact zal zoveel als mogelijk via de telefoon verlopen.
  • Afrekenen zal zoveel als mogelijk via de pin verlopen.
  • Wij zullen zeer frequent de praktijk reinigen en ontsmetten. De focus hierin ligt in ieder geval op de contactpunten zoals deurkrukken, balie en pinautomaat.

 

Wij rekenen hierin op uw hulp en medewerking. Laten we samen zorgen dat wij, alle inwoners van Nederland, deze crisis te boven komen.

Namens alle medewerkers van Dierenkliniek Buiten-Mere.