Beste cliënt,

Door de Corona uitbraak in Nederland gaan wij maatregelen nemen om de verspreiding van deze ziekte te vertragen en hopelijk zelfs gedeeltelijk te stoppen.  Deze maatregelen zijn in lijn met wat de RIVM en het kabinet afgekondigd heeft. Mochten er nieuwe maatregelen afgekondigd worden dan kan het zijn dat wij ons beleid aanpassen.

Om er voor te zorgen dat wij hulp kunnen blijven bieden zullen wij samenwerken met Diergeneeskundig Centrum Almere en Dierenkliniek Blommaart. Het kan dus voorkomen dat u de komende weken (of maanden) andere gezichten ziet.

Aan al onze klanten en medewerkers vragen wij het volgende:

  • Wij houden ons het recht voor dat we bij het maken van de afspraak naar uw gezondheidstoestand omtremt COVID-19 klachten mogen vragen.
  • Indien u symptomen heeft zoals hoesten, kuchen, koorts of griep verzoeken we u niet naar onze praktijk te komen. Het is wel mogelijk iemand anders met uw huisdier naar de praktijk te laten komen.
  • Na aanbellen krijgt u een signaal dat u binnen kunt komen en wordt u een plaats in de wachtruimte toegewezen.
  • Wij verzoeken u vriendelijk om uw handen bij binnenkomst en bij vertrek te desinfecteren bij de daarvoor beschikbare handdesinfectiezuil.
  • Wij proberen zo min mogelijk mensen tegelijk aanwezig te hebben in onze kliniek.
  • We houden afstand van elkaar en zullen geen handen geven.
  • Afrekenen zal zoveel als mogelijk via de pin verlopen.
  • Wij zullen zeer frequent de praktijk reinigen en ontsmetten. De focus hierin ligt in ieder geval op de contactpunten zoals deurkrukken, balie en pinautomaat.
  • In elke publieke ruimte is handdesinfectie en zijn handschoenen voor u aanwezig.

Heeft u voer of medicatie nodig, maar komt u liever niet naar de kliniek? Maak dan gebruik van onze bezorgservice.

Wij rekenen hierin op uw hulp en medewerking. Laten we samen zorgen dat wij, alle inwoners van Nederland, deze crisis te boven komen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking,

Team Dierenkliniek Buiten-Mere.

Corona en kat